poniedziałek, 5 marca 2012

Jest Jest Jest!!!

Nareszcie! Tak długo na nią czekałam! Jest taka piękna. Wprawdzie trochę skrzypi ale to jak każdy pullip. A teraz zapraszam na arrival.







Ogólnie jest przecudna. Spodziewałam się że jest duża ale nie aż tak.Trochę skrzypi ale to jak każdy pullip. Włosy Kimiko są długie i ponieważ są kręcone trzeba o nie dbać by się nie poplątały ;p.

Tak wygląda już trochę bardziej zadomowiona. Spięłam jej mniej więcej włosy wstążką bo łatwo było o zaplątanie. Nawet lubię to zdjęcie ^^
To zdjęcie jej pokoju z Kimiko na łóżku ^^ po lewej w koszyczku jest laptop :)


To na dzisiaj wszystko, myślę, że zobaczymy się niedługo. Paa ; **


1 komentarz:

  1. Gratuluję przybycia nowej Pullip :D Mam nadzieję, że u mnie niedługo też się jakaś zjawi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3