sobota, 21 kwietnia 2012

15 Obserwatorów + biorę udział w Candy u Chill

No, no,
Uzbierało się już was 15. Dla mnie to coś wielkiego bo wiem, że chociaż tylu was jest ^^  Dziękuje
; *** Chciałabym zrobić coś "w nagrodę" ale niezbyt wiem co ;p

Może po prostu coś, coś, coś ... nie wiem.
Hmm.... Nie wiem, napiszcie co chcecie. Myślałam nad jakimś Candy, lub rysunkami lub czymś takim ale Candy chyba jeszcze nie umiałabym wymyślić odpowiednich nagród, rysunki za brzydkie a na inne rzeczy nie mam pomysłu. Ale jestem pewna, że wy macie więc zapraszam do komentowania :D

Paa ; **

Bez jakichkolwiek zdjęć tak głupio więc musiałam coś dać ^^


P.S. Zastanawiałam się i zobaczyłam Candy u Chill. Tak, wiem, że to nie powinno tak być ale chodźcie i Weście udział. Może wam się poszczęści. Nagrody są podobno fajne więc zapraszam tu.

3 komentarze:

  1. Chcemy candy :)Dasz radę;3
    Zapraszam do mnie na nowy post ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie jestem pewna. Ale spokojnie, myślę nad organizacją czegoś takiego ;p

      Usuń
  2. Zapraszam do Wiosennego Konkursu H&M :

    http://zycie-kate.blogspot.com/2012/04/wiosenny-konkurs-h.html

    Do wygrania jest śliczna sukienka firmy H&M ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3