poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Chwilowy stop

Witam wszystkich. Chcę powiedzieć, że w najbliższym czasie nowe zdjęcia się nie pojawią :( . Dlaczego? Bo :
a) Są święta i nie ma czasu
b) Obitsu dla Kim jest w drodze a na razie jest mniej sprawna i zdjęcia są dla mnie zmorą.

A teraz chciałabym złożyć życzenia świąteczne.
Dla wszystkich tych którzy sprawiają, że nie muszę pisać sama do siebie chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia. Żebyście święta spędzili z rodziną lub przyjaciółmi, żeby wam się spełniły marzenia te lalkowe i te nie lalkowe, i zdrowia oraz miłości, a jak ktoś bardzo nie lubi się uczyć to żeby się czas do wakacji nie ciągnął! :P

Zastanawiam się, czy pomęczyć się nad zdjęciami ale nie wiem czy się uda bo chwilowo (kilka dni) aparat jest zajęty bo mój kochany braciszek ( ; dd) ustawił aprat naStojaku i teraz aparat co pół godziny robi zdjęcia roślince bo on chce zobaczyć jak się rozwijają listki! No przesada! Na razie muszę się zadowolić tymi zdjęciami co mam :)


A właśnie! Zapomniałabym. Dokleiłam Kimiko rzęsy, ale chyba będzie trzeba je poprawić ; dd na razie się tym nie martwię ale co potem?
Zdjęcie jest dość słabo widoczne dlatego najpierw porobię nowe zdjęcia (po Wielkanocy) a dopiero wrzucę coś lepszego :) tak więc
Do zobaczenia ; DD
P.S.  (tak wiem jest napisane naStojaku razem ale jak to kasowałam to mi się cały tekst kasował i nie mogłam pooprawić a innej pocji nie było niż zostawić to tak jak jest :/)

2 komentarze:

  1. Z tymi rzęsami, to jak sie spotkamy w okolicach Wielkanocy, to ci pomogę ;) Coś mi sie widzi, że wiem, co można by poprawić, to zobaczymy. I tak btw. to Kim tu świetnie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ a zdjęcie jest robione z trzęsącymi się rękami bo nie mogłam uwierzyć, że udało mi się coś takiego :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3