piątek, 6 kwietnia 2012

Ręka

Tak jak widać pomysły na tytuł są kompletnie do bani ale nic nie poradzę. Następnym razem będę się musiała się pomęczyć, żeby wymyślić coś normalnego a na razie zaczynajmy.  ^^ (w tej notce dużo się zmieni odnośnie Kimiko dlatego zapraszam do przygotowania sobie chipsów i coli albo coś do pochrupania jak marchewka ^^)

Kim: Chodźmy na dwór! Tak pięknie jest!
Ja: Chyba oszalałaś? Jest za wcześnie a poza tym dzisiaj jest zimno ; dd
Kim: No ale jak się ubiorę to na pewno nie będzie mi zimno a ja tak chcę się przewietrzyć i pobawić na trawie!
Ja: Kimi na razie nie może potem bo teraz nie mogę. Proszę zrozum to. A teraz Idę zjeść śniadanie.

Gdy zeszłam na dół i zaczęłam jeść nagle rozległo się strasznie głośne wołanie Kimiko.


Kim: Ałałałałałałaaa!
Ja: Co jest?
Kim: Ręka mnie strasznie boli! Ałaalłaaaa!
Ja: A co ty zrobiłaś?
Kim: No jak ty poszłaś to ja byłam wkurzona, że nie możemy wyjść na dwór i chodziłam tu i ówdzie i waliłam rękami o ścianę i w ogóle i nagle walnęłam za mocno prawą ręką i zaczęła tak strasznie boleć.
Ja: Pokarz to

To zdjęcie zostało zrobione po jakimś czasie...


Kim: Ałałał! Skończyłaś już bandażować?
Ja: Tak już skończyłam. Nie wiem po co tak się załatwiłaś.
Kim: Ale to nie było celowo!
Ja: Wiem, wiem ale i tak powinnaś być bardziej rozważna

Kim: I ty myślisz, że ja w tym będę chodzić?
Ja: No nie masz innego wyjścia a bez tego tak strasznie cie boli i wtedy bi nigdy mogło nie przestać.
Kim: No nie! Wyglądam głupio!!
Ja: Przestań. Jak będziesz chciała będę mogła ci to ozdobić jakimiś naklejkami lub czymś takim.
Kim: Hmm.. Niezły pomysł ale na razie jestem zmęczona i chciałabym odpocząć. Okey ??
Ja: Oczywiście odpoczywaj i się już nie wkurzaj ; D
Kim: No postaram się ;p


I takim cudem Kimiko teraz będzie chodziła w bandażu. I myślę, że niedługo (dzisiaj) spróbuję zrobić jakieś ubranka na drutach. Pomysł z ubrankami zwinęłam z stąd więc zapraszam do Drutefki .

I jeszcze jedno zdjęcie bandaża z bliska ^^

I to na tyle. Widzimy się za jakiś czas a ja popracuje nad fajnymi pomysłami. To
Dozo! ; **




2 komentarze:

  1. Bieeednaa Kimiii :(
    No cóż, zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko jaki bandaż wielki :D

    ale teraz spokojnie może w te ściany walić :P ma grubą warstwę ochronną na łapce :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3