środa, 6 czerwca 2012

Obitsuu ;)

Haluu ;) Jak podaje tytuł - Obitsu już doszło. Przepraszam, że tak rzadko pisze ale mam remont i trudno mi się dostać do komputera a co dopiero zrobić zdjęcia. Jeśli chodzi o zdjęcia to przepraszam za jakość - robione o 23 jak się dowiedziałam że paczka z obitsu nie jest paczką z rękawiczkami golfowymi. Nie będę zanudzać (chyba zawsze to pisze..) więc zapraszam :)

P.S. Uwaga, gołe lalki (lalka) (ciałko)

Obitsu (?) - Hejoo jestem obitsu. Moją właścicielką ma być niejaka Kimiko.





Obitsu: Umiem nawet samo stać ale...
Ale potrzebuje do tego butków które przyszły razem ze mną. Miły być czerwone ale doszły bardziej różowawe. Nic nie szkodzi.
Ob.: Mogę też robić różne dziwne i nie dziwne rzeczy jak to
Ob.: Błagam, błagam, błagam zamów już!
Ob.: Mieszczę się też w niektóre ciuchy Kim, b o są robione po prostu zaszytym rulonikiem ale zaraz pogadamy z tą panią za aparatem i na pewno dostanę coś fajnego.
Ja: Ej, a może pamiętasz jak się nazywałam? I nie, nie pani zza aparatu


Okey, teraz czas na jakieś fotostory czyli "Kimiko poznaje swoje przyszłe ciało". Brzmi to dziwnie ale to prawda ;)

Obitsu: Hej Kimiko!
Kimiko: Eee.. cześć? Kim lub czym jesteś?
Obitsu: Jestem tobą. A dokładnie twoim nowym ciałkiem czyli Obitsu.
Kim: Fajnie, a co potrafisz?
Obitsu: No np. siedzieć,
Obitsu: Oraz stać bez trzymanki, wież mi, że to nie przez dywan ^^,
Obitsu: I nareszcie będziesz mogła czytać :)
Kimiko: I pomyśleć, że będziemy niedługo jednością...
Obitsu: O ile ten leń z za aparatu się ruszy!
Ja: Ej! x2

W domu zimno bo o północy wietrzyliśmy, bo parkiet lakierowany więc robiłam zdjęcia w polarze i w skowronkach ;)
Bla, bla, bla






Obitsu: Jeszcze 1 sprawa. Chciałybyśmy żeby każdy kto przeczytał tą notkę skomentował ją ;)
Jak nie będziecie mieli co napisać to napiszcie " halibut". Słowo losowe, nie piszcie "skąd wzięłaś słowo halibut? czemu akurat halibut?"
I jeszcze raz przepraszam za jakość zdjęć i za czas pomiędzy dodawaniem notek.

Kończymy, niedługo już nie będzie obitsu i Kimiko tylko jedność...

Paaa ;*





13 komentarzy:

  1. hehe fajnie wygląda w kapeluszu:) napisz coś o tym obitsu jak możesz, czy jest luźne albo coś i jak ze zmienianiem na ciałko Twojej panienki, ja mam inne i zastanawiam się nad kolejną lalka,a wtedy innym obitsu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o halibutach nie pisuję, wybacz ;p. Jak założysz Kim to ciałko, to daj znać, czy tak się gibie jak u Miyuki (widziałaś jak), ok? I tak btw. to fajne zdjęcie z kapeluszem w pokoju Kim ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Halibuty... buty Hali... Hala pełna butów? xD
    Gratulejszyns! Witaj Obitsu! Ja dopiero zbieram na Obitsu dla Sory i czekam aż dolar spadnie xD
    Historyjka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może by tak...Halibuty...buty Hali...buty Haliny? xD

      Huhu, gratulacje! Ja też dopiero zbieram na Obitsu dla Katsumi, w wakacje będzie :3

      Usuń
  4. Fajna historia :-D
    zapraszam:
    http://swiat-pulipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ee... kaszanka.
    xD
    fajne fotostory >w<

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka Hal szuka buta:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Halibut:)
    A tak serio;P
    Fajnie pomyślane fotostory, ładne zdjęcia, świetne pozy (najlepsze w obitsu to chyba możliwość siedzenia po turecku;P) i wogóle:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Halibut:)
    A tak serio;P
    Fajnie pomyślane fotostory, ładne zdjęcia, świetne pozy (najlepsze w obitsu to chyba możliwość siedzenia po turecku;P) i wogóle:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3