czwartek, 13 września 2012

Jakaś zabawa

Witajcie. Nie było mnie tu, no cóż. Nie miałam specjalnej ochoty na robienie lalkowych zdjęć. Ale blogi czytam i komentuje w miarę możliwości. Wchodząc na bloga znajomej zobaczyłam taką zabawę. Pomyślałam, że warto byłoby coś takiego zrobić, żeby nie było pusto i po prostu dla przyjemności. Zapraszam :P
Zostałam otagowana przez Sówkę

1.Jaki jest twój styl?
Trudno to określić, bo raz lubię być w sukience, a raz wolę jeansy i t-shirt.
2.Jakie jest twoje marzenie?

jeśli chodzi o marzenie, to nad tym trzeba by się zastanowić które jest największe.
3.Twój ulubiony sklep?

New Yorker albo H&M 
4.Twój ulubiony przedmiot w szkole?

Przyroda
5.Twoje hobby?

Rysowanie, fotografowanie, kolekcjonowanie różnych rzeczy, (w tym lalek), i spotykanie się z przyjaciółmi, blogowanie. 
6.Twój kolor włosów?

Jasny brąz, tak myślę :P
7.W jakim kraju chcesz mieszkać w przyszłości?

Nigdy nie myślałam, żeby mieszkać w kraju innym niż Polska, ale jakbym musiała wyjechać to do Włoch :3
8.Twój ulubiony kolor?

Niebieski, albo fioletowy 
9.Podoba Ci się swój głos?

Nieee fee, ale nie tylko mi, niektórym znajomym również nie :>
10.Kim chciałabyś być w przyszłości z zawodu?

Nie mam zielonego pojęcia xD moje poglądy są zmienne
11.Czy w twoim życiu są takie momenty ,że chcesz być sama?

Tak :<

Teraz czas na moje pytania:
1. Ulubiony kwiat?
2. Czego nie lubisz w sowim wyglądzie?
3.  Jaki jest program w TV który często oglądasz?
4. Jaki kolor włosów chciałbyś/chciałabyś mieć?
5. Lubisz rysować, albo malować? 
6. Jaki masz kolor oczu? 
7. Wolisz wysyłać sms czy dzwonić? 
8. Jakiej marki samochód będziesz chciał/chciała mieć w przyszłości?
9. Ulubione zajęcie?
10. Jakiej firmy masz telefon?
11. Jak masz na imię?

A teraz trochę zmienimy reguły zabawy, bo zamiast otagowywać teraz jakieś osoby, to wy sami możecie zdecydować czy chcecie wziąć udział, czy nie :P

Mam nadzieje, że w najbliższym czasie będę miała ochotę na wstawienie zdjęć na bloga. Blogger mnie czasem tak irytuje ><
Do zobaczenia! :)

4 komentarze:

  1. Hehe dzięki ,że zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jak najmniej irytacji na bloggera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja się przyłączam. co mi tam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię take posty, można się sporo dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3