sobota, 1 września 2012

Kolejny meet w oliwie

Witam :)
31 sierpnia odbył się kolejny oliwski meet ^^ Byłam na nim ja, Pastel,  AsiaNadiwenkaTella oraz Gosia :3
Prawie bez przerwy padało, więc mamy zdjęcia z palmiarni, i z McDonalda. Znaczy, ja mam z Maca mało zdjęć, bo zaczęłam je robić dopiero po jedzeniu, czyli około 30 minut przed końcem meetu. Zdjęć mi się nie chciało obracać :P na końcu są zdjęcia bluz od Magu Chan :3


















Kimi wygląda jak bez ciałka, które było zasłonięte ręką ^^














Nafochana wata cukrowa :3

























Torebeczka od Pasteli *.* w rzeczywistości jest żółta ale tu wygląda na bladą :/














Piękna sukienka *.*























 




Gdyby nie flesz, to mogłabym uznać to zdjęcie za najlepsze, a zrobione przez przypadek :P










Łapki włożone odwrotnie :P

Łyżka Gosi 





























 I tu zaczynają się zdjęcia ubrań ^^


 Czapeczka od Telli

Piękny zestawik od Gosi (od HSM ;)


 Bluza od Magu Chan dla monsterki :3

Są jeszcze spodnie od Arisu. Dostałam je, bo ona nie miała co z nimi zrobić ^^


 I Kimi w króliczej bluzie. Kocham ją *.*







Krótkie spodenki od zestawu wchodzą bez problemu, bo są na rzepy ^^
Dostałam jeszcze naszyjnik od Pasteli, ale zapomniałam zrobić zdjęcia ;.;

To wszystko na dziś. Bardzo dziękuję za świetną zabawę na meecie, oraz za te piękne ubranka, rzeczy które dostałam :)

10 komentarzy:

  1. Ja chyba dopiero w pon dodam zdjęcia ;(
    Ewentualnie jutro .

    Nafochana Wata Cukrowa <3
    Nie no jak ja ją kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mogę się na nia paczeć godzinami ^^

      Usuń
  2. Naprawdę tak trudno jest obrócić zdjęcia? ._.
    Oraz nie wstawiać tych ruszonych i z fleszem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak trudno. Te ruszone, i z fleszem są akurat specjalnie. Co do obracania zdjęć. Czekałam godzinę, aż się załadują, i dopiero potem okazało się, że są nie obrócone. A, że całego dnia nie chce spędzić przed komputerem, albo czekać, na załadowanie się zdjęć, to będą takie. Jeśli Ci nie pasują, to oczywiście nie musisz oglądać ^^

      Usuń
    2. "nie musisz oglądać" no niesamowity argument.Jak zdjęcie może być brzydkie specjalnie?

      Usuń
    3. Argument jak argument. Nie zmuszam cię, czyli "nie musisz oglądać", jak już napisałam. Może być brzydkie specjalnie np. to zdjęcie grupowe rozmazane mi się podoba, Ci nie musi się podobać. Ale dzięki, że wyraziłaś swoje zdanie ^^

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3