czwartek, 1 listopada 2012

Wyniki halloweenowego candy!

Przygotujcie się wszyscy!

Wchodzimy na random.org i generujemy!
Wpisujemy, że ma generować liczby od 1 do 27 i jazda!

Pierwsza wygrana należy do...
Kremoowadoll ! Gratuluje Pierwszego miejsca!

Kolejne, drugie miejsce zdobyła...
Yogurto-chan! Gratuluję wam! :3


Ale, ale! Co z 3 miejscem? Dłuuugo się zastanawiałam kto mógłby je zdobyć, i po długich rozkminach zdecydowałam, że zdobędzie je...


Ok, jeszcze nie zdecydowałam. Trudno wyeliminować kogokolwiek ;<





Już chyba wiem. Po około 20 minutowym zastanawianiu się


Naj fajniejsze zdanie ułożyła.......

Imago ! Za jej jabłaczaną przeróbkę "Króla Karola" :3


Miałam duży dylemat, ale jakoś się udało cuś wydumać. Więc gratuluję wam z całej siły, i zapraszam was, do upomnienia się o wygranej na mój mail  karjasz@wp.pl  ^^

Gratuluję, i do zobaczenia niedługo ^^


9 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim!!! Zdanie Imago faktycznie było świetną przeróbką ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje.
    Szkoda że ja nie wygrałam
    Ja tam ngidy nic nie wygrywam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay! Ale mi miło. Dziękuję. I gratuluję wygranym Kremoowce i Yogurto-chan. :D
    Zaraz napiszę maila :)
    Markiza nie podupadaj na duchu - trzeba wierzyć, że się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki ^^ Super to konkurso-candy było ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne było to candy :D
    Gratki dla zwycięzców !
    Mi się nie udało :/ - może następnym razem :D

    Tak na marginesie to Imago genialne zdanko wymyśliła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej!;o
    Cieszę się ♥ Nie spodziewałam się, że mogę wygrać >.< Gratuluję Kremoowce i Imago (Mi też najbardziej podoba się Twój komentarz :3) Dzięki za Candy! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wszystkim ^^ Do zobaczenia niedługo, mówisz? No bardzo niedługo, bo 10.11 przybywasz do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3