czwartek, 6 grudnia 2012

Libster Blog Avard

Witajcie :)
Zostałam nominowana przez Arisu . Jeśli nie wiecie, co to libster award, to przeczytajcie sobie u niej. Nie będę się powtarzać :D
A teraz pytania mi zadane :)

1. Czym się interesujesz? (Oprócz lalek)
Interesuje się tworzeniem gier, rysowaniem, i różnymi śmiesznymi rzeczami.
2. Jakie jest Twoje najwcześniejsze wspomnienie z dzieciństwa?

Ouu nie pamiętam, ale jedno z zabawniejszych to "suszenie gazetek". Tylko jedna osoba to zrozumie ;)
3. Co chciałabyś dostać na Gwiazdkę?

Coś, co mnie zaskoczy, a tak właściwie, to taką słodką bluzę i pierścionek z wąsami ^^
4. Jakie plakaty/zdjęcia/obrazki wiszą na Twoich ścianach?

Aktualnie, tylko jeden. Z kotami. Na drzwiach. Miałam remont, i jeszcze nic nie powiesiłam :D
5. Spójrz w lewo - co widzisz?

Drukarkę :)
6. Którego dnia tygodnia najbardziej nie lubisz?

Jakby się zastanowić, to poniedziałku i piątku. Tak, piątku ;.;
7. Jaka była ostatnia strona, ja którą weszłaś, zanim zaczęłaś odpowiadać na te pytania?

Mój blog, albo Arisu :)
8. Ulubiona książka?

Ulubionej nie umiem wyróżnić. Każda staje się ulubiona podczas czytania. A czytam Eon'a i Harry'ego Pottera :)
9. Też masz teraz bałagan w pokoju?

Dziś cały dzień sprzątałam, więc aktualnie nie. Zapytaj jutro, zmieni się nie do poznania :D
10. Gdzie trzymasz lalki?

Na półeczce koło klatki królika. 
11. Powiedz coś, czego o Tobie nie wiemy ^^

Kolekcjonuję pluszaki, mam ich 150 :)
Każde święto działa na mnie jak piątek 13-tego :)

Nominuję...
http://rockinfunnydolls.blogspot.com/
http://ozuszka.blogspot.com/
http://straciatellax3.blogspot.com/

Pytaniaa:
1. Co najchętniej oglądasz na youtubie?
2. Jaki masz aparat (jeśli masz)
3. Matematyka vs fizyka.
4. Co było najbardziej szaloną rzeczą zrobioną w twoim życiu? ;)
5. Jaka jest twoja ulubiona emotikona?
6. Jakiej książki nie lubisz? Jeśli nie lubisz jakiejś.
7. Opisz swój wygląd w paru zdaniach.
8. Komputer, czy laptop?
9. Byłaś kiedyś na jakimś meecie?
10. Co byś zrobiła, gdybyś poleciała na jakąś planetę, i się tam rozbiła? Jak byś się zachowała, wiedząc, że za jakiś czas umrzesz?
11. Masz ulubiony film? Jaki?

To by było na tyle. W weekend spodziewajcie się zdjęć z pleneru ^^

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bo mam zrypany dzień w szkole - od 8 do 16 ;.;
      I jeszcze jest tak masakrycznie źle, że... grrr ;.;

      Usuń
  2. Fajnie się coś o tobie dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać zdjęć plenerowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niedługo ogłoszenia z Candy :)
    http://magiczny-grzyb.blogspot.com/p/candy-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nominowałam Cię do Liebster Bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay! Moze potewm odpowiem, narazie nie mam czasu :<

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3