środa, 19 grudnia 2012

Nan na nan, nan na nan...

Inteligentny tytuł c: pada śnieg, pada śnieg... ahhh już czuje święta. W prawdzie jest urwanie głowy, ale to nadal święta - ta cała atmosfera <3
Musze zrobić nowy nagłówek, ten jest zły :(
Znowu wylazłam na dwór na długaśna sesje (miałam rękawiczki! ^^) ale bateria mi padła, gdy nie patrzałam. Skończyło się na paru zdjęciach, ale Parę to więcej niż nic :)




Ze śniegu w lód! ^^





Na tym zdradzieckim stopniu się poślizgnęłam, i wpadłam w śnieg :c


To ja idę robić nowy nagłówek, jak skończę to dodam o tym notkę :)
Paaaaaaaaaaaaaaa :3

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia z Iris trochę ciemne powychodziły, ale i tak są fajne :) Chyba powinnaś popracować nad balansem bieli.
    Jednak ósme zdjęcie i te robione samemu białemu puchowi są śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Kimiko-san, widzę, że nie tylko mi się Żabka spodobała. Troszkę droga, ale na wyprzedaży, więc zapewne za niedługo obie będziemy mieli ten wspaniały okaz.
    Ma takie śliczne oczka, prawda?

    Zapraszam do mnie. ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko u mnie zamiast śniegu jest chlapa? ;(
    PS. Iris jest pikna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest naprawdę piękna!
    Zdjęcia ciut przyciemne,w picmonkey można sobie pojaśnieć i zdjęcia wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog.Pozdrawiam. Zapraszam na mój blog http://pullipy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupujesz ubranka dla swoich Pullip?
    Zapraszam do mnie :)
    lalka-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3