środa, 2 stycznia 2013

Traalala traalala

Jak prawie każdy, ja też nie mam pomysłu na tytuły postów. Zresztą na treść te nie zawsze. jak chcecie, łapcie starą sesje zdjęciowa Iris. Robiona wtedy, jak mi było zimno xD
Jeszcze jedno - może będziecie mi w komentarzach pisać co chcecie zobaczyć na blogu? Może photostory, lub sesje, lub cokolwiek. Będzie mnie to (myślę) motywować do pracy i nie usprawiedliwię się brakiem pomysłów ^^

Soł zapraszam na stare zdjęcia w świetle lamp :P







zdjęcia chociaż nocne, to wyglądają w miarę normalnie ;] Więc piszcie w komentarzach pomysły jeśli takowe macie, i do następnego posta ;)

12 komentarzy:

  1. Jej włosy fajnie się mienią. ;)
    Może plener. Albo jakaś fajna sesja, np. w cukierkach, w różowej sukieneczce *-* takie słit :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jula dobrze główkuje :3 Możesz zrobić również takie przeciwności np. Iris w takich różach,fioletach, zieleniach a Kimi w czerni, ciemnej czerwieni . He ? A fotostory też może być :3

    OdpowiedzUsuń
  3. To po kolei - będę sobie robiła plan co na jakie dnie. Najperw idzie pomysł Juli, potem pasteli, a potem innych z pod innych posótw :> plan to dobry pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię photostory ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia. Włosy Iris tak się mienią... może jakaś ognista sesja, czerwienie i pomarańcze i mieniące, ogniste włosy Iris. *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałabym photostory ^^ Oraz plenerki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziiiimno :c zimniej niż wtedy, kiedy był śnieg, bo wieje wiatr. Ale może wylegnę z domu za jakiś czas. Te komenarze tak motywują ^^

      Usuń
  7. Popieram. A na marginesie- słodka jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3