poniedziałek, 21 stycznia 2013

Fotostory - Wyprawa w nieznane #1

Witajce c:

Dziś mam pierwszą porcję fotostory ;3

Żeby ustawić 2 lalki, w mniejwięcej normalny sposób, to trzeba włożyć w to całą siłę, której potem nie starcza na noramlne zdjęcia :x no cóż...

Nie pomyślałam o świetle, ale truudno, w kolejnych częściach powinno być lepiej (spojler - będzie pare części xd) a poza tym, jestem chora :cc

Nie przedłużając - zapraszam :33

(Epic ninja mode on)
I: Droga wolna?
K: Raczej tak! Dawaj idziemy!

K: Okeyy, musimy się dostać na górę. Jestem wyższa, więc ja tu rządzę.
I: Wcale nie jesteś wyższa ode mnie! I jak się tam dostaniemy?

K: Podsadzisz mnie, a jak cię potem wciągnę. A poza tym tak - jestem wyższa!

I: No to zobaczmy, zmierzmy się!

K: I co? Wyższa! Ha! Więc teraz mnie podsadzisz!

I: Skoro jesteś wyższa a ja niższa, to mam też mnie siły, czyli ty mnie musisz podsadzać! Ha!

K: No ale.. A jak potem... grrr dobra -.-

K: Auauauauau!! Boliboliboli! Złaź!! Szybko!
I: Przepraszam, wytrzymaj jeszcze chwilkę!

I: <krzyczy> Jestem! Teraz ty!
K: Auuu! To bolało. I zobacz co się stało z moim wigiem! wygląda na ostro zeszmacony -.- 

I: Będziesz tak marudzić, czy idziesz ze mną na górę? No już, łap za ręce!
I: Ale ładny widok tu, z góry. Takie biurka w pokoju to fajny wynalazek. Szczególnie jak są takie wielkie :P
I: A ty, jak się czujesz? Możemy już iść dalej?
K: <sapie> Daj... Mi... Odpocząć...




To koniec przygód na dzisiaj. Szykujcie się na kolejną wspaniałą część już niedługo. 

Chciałabym podziękować mojej przyjaciółce, która bardzo mnie mobilizuje w sprawach blogowo-zdjęciowych :*


10 komentarzy:

  1. Ludzki pokój z perspektywy lalki... Dobrze pokazane :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotostory może kiedyś nasze pullip się poznają :3
    Wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huh ^^ Napisz do mnie na maila o szczegółach, gdzie sugerowałabyś się spotkać, lub coś takiego na email karjasz@wp.pl ;3

      Usuń
  3. Hi it's me, ӏ am also visiting this site regularly, tɦіs website is iո
    faсt fastidious ɑոd tɦe visitors аre actually sharing fastidious tҺoughts.


    Alsο visit my web page sermorelin Other

    OdpowiedzUsuń
  4. I love looking through a post that can make people think.

    Also, thanks for allowing for me to comment!

    My blog post - mgt 230 final

    OdpowiedzUsuń
  5. I can only imagine, that was the T37 eventually evolved into the
    ground. Trophy vehicles were tested at this point
    in standing about. Initially the clan wars format called the 'missing-in-action' phone which cheat mutants genetic gladiator gold turned up ringing in the Fifties up
    to temperature because it was. Losing a village, they lacked radios in all a very rare item.
    Dr Alice is joined by many peasants and farmers, whom they
    train to fight and win! The PZ Sfl 5 is looking
    to join the Canadian Expeditionary Force.

    Also visit my blog hack para mutants genetic gladiators

    OdpowiedzUsuń
  6. I paay a visit everyday a few sites and sites to
    read content, but this weblog gives feature based writing.


    Here is my page ... where to meet singles in alabama

    OdpowiedzUsuń
  7. While many debt settlement firms have obtained excellent results through debt settlement using tested and tested procedures, but like a good surgeon can't guarantee the issuing of a mathematical process, most can't guarantee what each village with your various creditors will be. Reputable firms have consistently brought about some very positive success stories for their clients, and while past performance is a full index of the events you may anticipate, it is certainly no guarantee of future outcomes.
    Massachusetts Debt

    OdpowiedzUsuń
  8. As wasteland 2 download cell phones such as stress full mind and make you relax, physically
    and mentally. Mobile games allow players to win big amounts Wasteland
    2 download, ubuymeit.com, with mobile games.

    The feature of Borderlands is its budget friendly
    price and manage remote work with the introduction of iPhone and Android systems are triumphing against handhelds'.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3