wtorek, 19 lutego 2013

Meet w Sopocie ;3

Witajcie :3

Dziś odbył się meet lalkowy w Sopocie. Niestety byłam na nim tylko z godzinkę, ale i tak było fajnie ;]


Jestem aż tak mądra, by zapomnieć aparatu :c I robiłam zdjęcia telefonem. Tylko jedno jest zdatne do pokazania, i tym zdjęciem jest Say ( Pasteli <3 ) . U niej również dowiecie się, z kim odbył się meet, bo mi się nie chce pisać c:


Jest genialna, ale jakoś nie za ciekawie robi mi się jej zdjęcia. Ale jest piękna, to wszystko rekompensuje <3

A właśnie - jeszcze jedna sprawa. Dzięki nowemu bloggerowi zapominam o tagach, etykietach, czy jak kto woli - czyli o słowach które wiążą się z notką. Nowy blogger to tak ukrył, że masakra :dd

Kończę, paa ;3

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3