czwartek, 7 lutego 2013

Sweterki ;3

Witam, witam!

Dziś mam wam do zaprezentowania sweterek. Znaczy to miał być sweterek, ale wyszło, że nie zszyłam jednego boku, więc jest to taki... żakiecik? Coś takiego. Na zdjęciach prezentowałam to tył na przód ;>

Niektóre zdjęcia musiałam robić mikrofalówką, to również z uwagi na światło ;> Myślę, że nie sprawi to kłopotu c:








Hahah i jedno na leżąco ;3

Wygląda troszkę jak grzybek :3


I jeszcze takie zdjęcia "rodzinne" :3





Ouuu! To zdjęcie Kimi podoba mi się nadzwyczaj <3

To na dziś tyle, ja spadam robić sweterki, jeśli mi wyjdą jakieś takie ludzkie to może nawet będę się zastanawiać czy nie sprzedać ich ^^

A więc do następnego posta! Paa ;3


5 komentarzy:

  1. Dobra, to ja sie pytam a) Co z Kimi głową? (Już ty wiesz o co mi chodzi ;p), b) Co ze sweterkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A) Jest dobrze :P ale jeśli zamówię Iris obitsu, to i tak wymienię jointa (na wypadek :P )
      B) Robię jeden sweter na tydzień, nie wiem czy się wogóle opłaca sprzedawać, ale napisz jeszcze do mnie to sie więcej dowiesz :D

      Usuń
  2. zapraszam do siebie na candy :)
    http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/2013/02/candy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3