niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger

Dostałam nominacje od Arisu, dziękuję ^^ !


Zasady: 
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Ok, to zaczynamy :
  1. Chciałabym mieć (naturalnie) dwukolorowe oczy.
  2. Nie umiem gotować
  3. Gram na gitarze (uczę się)
  4. Nienawidzę pomidorów
  5. Większość znajomych mówi na mnie "kaczka"
  6. Potrafię grać 24h w komputer
  7. Całkiem niedawno byłam zafascynowana poniaczami (MLP) i zobaczyłam każdy odcinek na youtube ;3

Nominuję:

Tak jak Arisu, nominowałam tylko 7 osób - z lenistwa ;3



A co do notki - Musze mieć pomysł na nią ^^ Bo aktualnie mi się skończyła wena. Mam zamiar również wyjść na śnieg który aktualnie spadł. Mało go, ale zawsze ^^


No to do zobaczenia! :D







5 komentarzy:

  1. Po 1: Feel like a boss, wiem to wszystko B)
    2: Kto oprócz mnie NIE mówi na ciebie kaczka? xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, nie tylko ja lubię kucyki. XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłabyś do mnie i skomentowała ? jak nie chcesz to nie wchodź nie zmuszam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje slicznie za wyroznienie,to naprawde bardzo,bardzo milo ze znalazlam sie w tym gronie siedmiu wspanialych :) Musze sie teraz wywiazac z zadania u siebie :]
    Sciskam cieplo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie chcę być wredna, ale czy nie powinno być ,, grać na komputerze,, a nie ,,grać w komputer,, ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mnie motywują, nawet te anonimowe ;3